Angela Groothuizen wint VROUW Award 2012

Angela Groothuizen wint Vrouw Award 2012 voor Stop Aids Now

VROUW Awards 2012 – Angela Groothuizen heeft donderdagmiddag 7 juni de VROUW Award ontvangen, uit handen van de hoofdredactie van VROUW, voor haar goede werk voor de stichting Stop Aids Now.

Angela Groothuizen heeft de VROUW Award ontvangen, uit handen van de hoofdredactie van VROUW, voor haar goede werk voor de stichting Stop Aids Now. De VROUW Awards zijn dit jaar uitgereikt door Daphne Deckers tijdens een spetterende liveshow. Onder toeziend oog van 200 aanwezigen werden VROUW awards in vijftien categorieën uitgereikt.

De VROUW Awards - een initiatief van het multimediale platform VROUW van Telegraaf Media Nederland – worden uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en bekende Nederlandse ambassadrices van goede doelen. Producten die o.a. in de prijzen vielen zijn Express Bodylotion van NIVEA in de categorie Beauty en de Veluwse Bron in de categorie Wellness.

De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en VROUW is puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Mari van de Ven, Sonja Bakker, Ans Markus, Mathijs Vrieze en Duco Bauwens.


VROUW lezeressen
Na de vakjury was het de beurt aan de lezeressen van VROUW en bezoekers van de site vrouw.nl. Ruim 16.000 vrouwen hebben online hun stem uitgebracht en zij hebben bepaald wie de uiteindelijke winnaars zijn van de VROUW Awards. Het stemmen werd beloond met prachtige prijzen, VROUW lezeres Sabrina Tessaro uit Bussum is de gelukkige winnares van de hoofdprijs. Zij ontving een gloednieuwe Toyota Aygo Dynamic beschikbaar gesteld door Toyota Nederland.

Overzicht winnaars
Beauty – Cosmetica Max Factor – False Lash Effect Fusion
Beauty – Persoonlijke verzorging NIVEA – Express Bodylotion
Mode – Kledingmerk Steps – Addy van den Krommenacker
Mode – Lingerie Triumph – Shapewear
Mode – Accessoires Pandora – Sieraden en horloges
Food – Eten Almhof – Biologische fruityoghurt
Food – Drinken Zonnatura – Biologische thee munt & citroengras
Gezond & Fit Zwitsal – Adem vrij
Wonen IKEA – Kinderlijn Kura
Homecare Ariel – Actilift
Wellness Veluwse Bron
Reclamecampagne Dove – Wat ik zo mooi vind aan jou
(Online) winkel Bol.com
Goede doel – Merk McDonald’s – Ronald McDonald Kinderfonds
Goede doel – BN’er Angela Groothuizen – Stop Aids Now

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>